CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 19, 2011

AKU BERANGAN..............

jap..hehehe...ok....tarik nafas...pejamkan mata...eh..kalu aku pejam mata mcm ne aku nak mnaip..huhu..ape la...ok..amik mood lah senang cite kan..hehe...banyak main2 btol aku ni..hehe..ok skrg aku cite ea...haihhhh...aku tak tau lah kan kenapa sejak kebelakangan ni aku macam seolah2 bnyak berangan pasal nak ada family sendiri...macam ada husband dan anak2 yg cute miut..hehe..nak2 plak kalu aku kuar slalu la gak terserampak gan mak2 baby ni dukung baby..alahai...sooo cute la anak2 diaorg ni...ada yg mata sepet anak die..comey tau...yg pipi tembam tu..haaaa...pon chumel...ase nak cubit2 pipi die...rasa nak pinjam pipi baby pon ada...hehe...ada baby yg putih gebu pon ada..tuu kannn kalu cubit sikit da merah kulit anak org tu tau sbb putih sgt..hehehe..mcm2 plak aku ni...hummm...if one day aku jadi isteri kepada sosorg suami nnt...aku bcita2 nak jd isteri yg baek dan solehah untuk suami dan anak2 aku nanti...aku nak kan sebuah family yg harmoni dan bahagia....aku akan pasti kn keperluan suami dan anak2 aku nanti sume ckup wlaupon time tu aku ada kerjaya aku sndiri....tiap2 pg sebelum aku pegi keje aku siap kan sarapan dan pakaian suami aku...sume da siap...tiap2 kali solat kalu bleh aku nak solat bjemaah gan suami aku..n kalu ada anak skali la...suami aku jd imam...hehehe...sblm aku pegi keje aku akan salam dan cium tangan suami aku...suami aku plak msti kucup dahi aku dan cakap "sayang keje leklok tau..jaga diri...abang sayang kan sayang sangat2...i love u dear" hehe...sweet nyee!! pas tu bile time balik keje dan balik umah aku akan tanye suami aku nak makan ape untuk malam ni....time aku masak aku akan masak gan pnuh kasih sayang....nak2 plak dpt suami rajin tlg isteri kat dapur..huhu..same2 masak kat dapur smbil bgurau2...sooo sweett!! hehe..then time mkn aku akan cedokkan nasi dan lauk untk suami aku...malam plak keje aku iron baju suami aku...sebelum iron tnye la dlu die nak pki bju yg mane pegi keje sok dan aku akan siap kn sume....time tgk tv lak msti tgk tv same...aku akan bancuh secawan kopi ke..milo ke utk kami bdua(tp aku x leh mnum kopi @ nescafe)..utk mnum smbil tgk tv same2...luang kn masa bersama2...borak2...hehe...umm...pas tu nnt kalu aku da ada anak...kalu anak pompuan bilik die aku nak kombinasi warna pink,oren dan kuning..kalu anak laki nak wane purple,biru dan putih...then aku hias kn mcm2 kat bilik anak2 aku nanti...comel nye!! hehehe...um...aku dan suami aku nanti akan besar kn anak2 aku gan pnuh kasih syg bagai mnatang mnyak yg pnuh...aku akan teman anak aku sebelum die tdo...aku akan kucup ubun2 die..btapa kasih aku kat anak2 aku...ececeeehhh...tiap2 kali pas maghrib suami aku akan ajar anak2 aku mngaji..alahai..sweet nyer!!! aku akan bg anak2 aku jd sorg anak yg sopan..tau beradab...walau pon ada pelajaran tggi...aku akan pasti kn anak2 aku mendapat kasih syg secukup nyer dari aku dan suami aku....nnt kalu anak aku da sekolah aku siap kn bju sekolah anak aku kalu kcik lg..kalu da besar aku ajar berdikari..then aku nak ajar diaorg bawa bekal maknan dan minumam pegi sekolah...pegi balik sekolah diaorg aku gilir2 gan suami aku hantar dan jemput diaorg....ha!!suami aku pon same..pegi keje pon kene bawa bekal makanan dan minuman supaya die sntiasa ingt kat isteri nye..aku pon pegi keje kene gak bawak bekal mkanan dan minuman...scara tak langsung bleh mnjimat kn duit..tp skali skala nak mkn luar pon boleh..apa salah nyer...hehehe....yg pnting aku nak mkn mesti mkn same2 satu family...tp tu semua angan2 aku jer insyaallah kalu satu hari nanti aku bgelar isteri...msti ada restu family tau...um...kite juz mampu merancang tetapi yg mnentu kan hanya Allah....sekian ;)

No comments:

Post a Comment